Strategii bune de slabire


Ai încercat o listă întreagă de diete și pare că nici una nu a dat rezultatul mult așteptat. Nutriționistul Wasim Nazer vine cu o serie de recomandări pe care suntem siguri că le cunoșteai deja, doar că nu te-ai gândit că te-ar ajuta atât de tare.

slăbire a rezervorului

Crește aportul de proteine! Un studiu a comparat două tipuri de mic dejun și efectul în secreția grelinei, hormonul care stimulează foamea. Concluzia a fost că un mic dejun bogat în proteine a scăzut nivelul de grelina.

regim de slabit cu hrisca

Adaugă, așadar, în dieta ta carnea, fructele de mare, carnea de pasăre, leguminoasele, ouăle, nucile și semințele. Ai grijă la numărul de calorii!

Știai că numărarea caloriilor este cea strategii bune de slabire eficientă metodă de a ține deoparte kilogramelor în plus.

arderea grasimilor ile razy w tygodniu

Slăbim când primim din alimentație mai puține calorii decât necesarul energetic zilnic. Sigur, este recomandată și creșterea nivelului activității fizice zilnice.

doresc sa slabesti in 3 saptamani

Bea mai multă apă! Bea mai multă apă și o să ai mai puține kilograme. Evită însă să bei apă în timpul meselor sau imediat după ce ai mâncat!

300 de kilograme și doresc să piardă în greutate

Consumă mai multe alimente bogate în fibre! Fibrele se mișcă încet prin tractul gastrointestinal, încetinind golirea stomacului și oferindu-ți senzația de sațietate mai mult timp. Cele mai bogate alimente, atunci când vine vorba despre cantitatea de fibre, sunt fructele, legumele, cerealele integrale, nucile și semințele.

ceai slabit cu seminte de chia

Reglează-ți programul de somn! Un alt studiu a arătat că și o singură noapte albă poate crește nivelul hormonilor foamei, ceea ce ar putea duce la creșterea poftei de mâncare și la creștere în greutate.