Dormit și slăbire


Savanții susțin că un somn profund și de durată pe timpul nopții te ajută să slăbești sănătos și ușor.

Conform unui studiu realizat la Universitatea din Chicago, persoanele care dorm puțin au un nivel crescut de grelină, un hormon care stimulează foamea, favorizează retenția de grăsime și reduce consumul de energie. Cercetătorii spun că o persoană care doarme 7 ore pe noapte arde 2. În urma studiilor realizate s-a constatat că subiecții care au dormit o oră în plus pe noapte au ars cu de kilocalorii mai multe, decât cele care dormeau 7 ore pe noapte.

Cum afectează lipsa somnului greutatea corporală Dacă vrei să slăbești asigură-te că dormi suficient.

În București, a depășit 5 la mie 16 Jan, Știri Bilanț coronavirus 16 ianuarie. Peste 7. Somnul scurt și de proastă calitate contribuie la apariția bolilor cronice și conduce la luarea în greutate, diabet și moarte prematură.

dormit și slăbire

Pentru a afla care este ora potrivită la care trebuie să te culci, mai ales atunci când vrei să scapi de kilogramele în plus, trebuie să urmezi trei pași simpli: ● Vezi care este ora obișnuită la care te trezești, ● Dă ceasul înapoi cu 7 ore și jumătate, ● Setează alarma dormit și slăbire așa fel încât să îți indice ora de mers la somn. De exemplu, dacă în mod normal te trezești laora ta de mers la culcare trebuie sa fie cel târziu Potrivit specialiștilor, o persoană trebuie să doarmă în medie cel puțin 5 cicluri a câte 90 de minute de somn profund sau mai exact de minute pe noapte.

dormit și slăbire

Ardeiul iute, ingredientul secret pentru un somn perfect Conform unui studiu realizat în Australia, la Universitatea din Tasmania, mâncarea condimentată poate să te ajute să dormi mai bine și să îți aducă un plus de energie pentru a doua zi. Cercetătorii australieni au descoperit că poți adormi mult mai ușor atunci când condimentezi mâncarea cu ardei iute. Capsaicina îți controlează ciclurile de somn Atunci când introduci în dietă chilli, capsaicina, substanța responsabilă de iuțimea ardeilor, are efecte benefice asupra calității somnului.

dormit și slăbire

Aceasta acționează asupra senzorilor dormit și slăbire creier și controlează ciclurile de somn. Combinând efectele capsaicinei cu o dietă echilibrată, exercițiu fizic și un somn profund de 8 ore vei accelera procesul de slăbire, iar rezultatele nu vor întârzia să apară, conchid savanții.

De cele mai multe ori, procesul de slăbire include o dietă moderată care să conţină proteine, legume şi carbohidraţi, toate acestea combinate cu antrenamente cardio şi greutăţi.