Cât durează grasimea după hiit, APLICAȚIA WORLD CLASS


aplicație pentru corpul de slăbire

HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor? Care este mai eficient pentru arderea grăsimilor?

Hiit arde grăsimea mai repede. Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine

Antrenamentul pe intervale în teorie și practică Aerobic, cardio? Care este mai eficient? Există multe tipuri de antrenament aerobic. Opiniile diferă cu privire la eficacitatea acestora când vorbim despre arderea grăsimilor. Care dintre ele este cel mai bun pentru a proteja musculatura de la catabolism?

Cât durează grasimea după hiit

Care este mai eficient pe termen lung? Antrenamentul de tip aerob sau cardio cu intensitate scăzută este cel mai popular în rândul culturiștilor având în vedere că în cazul acestui antrenament pulsul nu crește peste bpm și mușchii nu sunt "în pericol".

Alții favorizează antrenamentul cardio cu un ritm mai rapid și mai intens. De obicei lor nu-i pasă de catabolism. În final, sunt oameni care mixează cele două tipuri de antrenament - așa s-a născut antrenamentul pe intervale. Efectul antrenamentului pe intervale - chiar este cel mai bun?

Pierderea de grăsimi cu hiit

Sunt multe studii care afirmă faptul că cea mai bună metodă pentru arderea grăsimilor este antrenamentul pe intervale. Acest tip de antrenament accelerează metabolismul și corpul continuă să ardă grăsimi și după antrenament. Potrivit cercetătorilor, antrenamentul pe intervale continuă să ardă grăsimi și după antrenament și crește rata metabolică bazală. Rata crescută durează chiar și 24 de ore după antrenament!

Pe lângă asta, crește și rata consumului de oxigen, prin urmare ardem mai intens caloriile. În timpul antrenamentului de cardio cu intensitate scăzută, corpul începe să ardă grăsimile doar după aproximativ 30 de minute de antrenament.

În cazul antrenamentului HIIT acesta începe mult mai repede, asta însemnând că putem folosi mai multe grăsimi ca energie în timpul antrenamentului. În plus, HIIT ajută la scăderea rezistenței la insulină și îmbunătățește sensibilitatea la insulină a celulelor musculare.

poezie de slăbire

Cum e cu catabolismul? Acesta este un pic mai problematic. Până la urmă suntem culturiști și trebuie să luăm în considerare faptul că nu putem face orice tip de antrenament care practic descompune mușchii, nu? Adevărul este că în cazul antrenamentului HIIT, trebuie să luăm în considarare următoarele: datorită naturii antrenamentului, sunt plan alimentar slabire barbati și fibrele musculare cu contracție rapidă fibrele care lucrează și în timpul antrenamentelor cu greutăți pentru o perioadă mai scurtă.

Acest lucru este foarte benefic din mai multe motive. În primul rând ardem mai multe calorii la sprint, în al doilea rând perioada scurtă de timp nu permite descompunerea mușchiilor.

dieta de slabit doar cu proteine

Atenție: nu spunem că în timpul antrenamentului HIIT nu poți pierde masă musculară. Din păcate, poți. Subliniem doar faptul că este mult mai optim decât antrenamentul cardio intens, luând în considerare protecția masei musculare. Economisești timp! Cât durează un antrenament monoton și lent? Minim 45 de minute, dar și Antrenamentele scurte și intense pe intervale durează doar de minute. Adică economisești timp!

bare de slabire asda

Important: HIIT-ul nu este recomandat începătorilor. Prima dată trebuie să ai puțină experiență în cardio cu intensitate scăzută. Trebuie să fii fit pentru a începe un antrenament HIIT. Cum arată un plan de antrenament pe intervale?

Cum să faceți hiit pentru pierderea de grăsimi

Pe bandă de alergare! Începe cu minute de încălzire: mergi încet Al doilea pas: Dă-i un boost pulsului cu un sprint de 30 de secunde Al treilea pas: Următorul pas este mersul încet timp de 60 de secunde pentru a calma pulsul Al patrulea pas: Faci de 10 ori pasul 2 și 3 alternând intervalele grele cu cele cât durează grasimea după hiit. Al cincilea pas: minute de cooldown În mod normal poți varia antrenamentele.

cum poti sa slabesti la picioare

Te poți antrena pe o biciletă eliptică, stepper, bandă de alergare etc. Dacă vrei chiar poți să faci antrenamente HIIT fără echipamente, la aer liber. Deci, ce mai aștepți?

Funcționează, crede-ne. HIIT-ul este foarte popular și în rândul culturiștilor.

Post-Workout Fat Burning - How Long do you Burn Fat AFTER Exercise? (EPOC Explained)

Cele cât durează grasimea după hiit populare articole în această lună.